Peki restoran, kafe vs 7'de açılacak, bu bağlamda marketlerde bir değişme olacak mı? Şu an yanlış bilmiyorsam 10'da açılıyorlar. Onlar da 7'de açılabilecek mi? Yoksa mevcut halleri ile devam mı?
2 haftada bir şehir renkleri güncellenecek. Aynı zamanda yasaklar konusunda da değişiklikler olabileceğini söyledi. Yani bugün yüksek riskli iller için cumartesi sokağa çıkmak serbest iken, 2 hafta sonra yasaklayabilirler. Bu önlemlerin gidişatı ne yönde etkilediğine bağlı güncellenecekler yani.
Peki restoran, kafe vs 7'de açılacak, bu bağlamda marketlerde bir değişme olacak mı? Şu an yanlış bilmiyorsam 10'da açılıyorlar. Onlar da 7'de açılabilecek mi? Yoksa mevcut halleri ile devam mı?
çünkü kaostan besleniyorlar
2 haftada bir herhalde
1 aya her yer açılır
2 haftada bir şehir renkleri güncellenecek. Aynı zamanda yasaklar konusunda da değişiklikler olabileceğini söyledi. Yani bugün yüksek riskli iller için cumartesi sokağa çıkmak serbest iken, 2 hafta sonra yasaklayabilirler. Bu önlemlerin gidişatı ne yönde etkilediğine bağlı güncellenecekler yani.