Gezen insanlar giderken gelirken ürün getirsin diye bi site vardı Türklerin kurduğu, neydi o sitenin adı?

*Glocalzone

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Melburg @melburg

    Pandemi döneminde nasıl ayakta kalmış acaba

  • PhoeniXim @phoenixim

    Öyle ne yazık ki. İki tarafta da sıkıntı var mesela Ukrayna'dan gelirken bir adam şu puro'yu alıp gelir misin dedi, 4 paket istiyor, paket başı 5 lira verecekmiş 🙂 Bu fiyata olmaz dedim bi ton söylendi.

  • PhoeniXim @phoenixim

    @andariel Amerika'dan 6 paket tütün ürünü getirtmeyi planlıyorum mesela getirebilen birisi bulabilirsem. 300 civarında adama vermeyi planlıyorum, buna bile getirirler mi emin değilim 😀 adam 5 lira veriyor

  • PhoeniXim @phoenixim

    @andariel Ben de öyle düşünüyorum 😄 Ben 300-500 vermeyi göze aldım, adamlar 5 lira veriyorlar.

  • glocalzone @glocalzone

    Selamlar herkese, biz geldik!

    Öncelikle pandemi döneminde de sonrasında da sapasağlam ayaktayız 😇

    Glocalzone üzerinden maalesef puro veya tütün ürünleri getirtmek yasak. Eğer size böyle talepler gelirse lütfen ilgili kullanıcıları bize bildirin.

    Pandemi döneminde çok fazla seyahat iptali gerçekleşti. Ek olarak, talepler de zirveye çıktı diyebilirim. Yoğun talep ve iptal olan seyahatler de gelince, bir çok mesaj maalesef cevapsız kaldı. Bu sorunu da son 1 - 2 aydır olabildiğince çözdük, aktif olmayan gezginlerin seyahatlerini listelemiyoruz.

    Herhangi bir sorunuz olursa veya önerileriniz olursa biz her zaman [email protected]'dayız, bekleriz ✈️🌍

    @phoenixim @andariel @melburg