ycgurdal @ycgurdal 13 Şubat 2021 - 19:08 İşe giden en uzun yol. #tsbisikletkulübü #Strava BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 12 2 Centurion @burakdogn Vaybe bende yeşilyurtluyum ama istanbulda yaşıyorum. 😀 13 Şubat 2021 - 20:00 Yanıtla Beğen 2 Emre @ebagcuvan En son bu kadar KM'ye yakın sürdüğümde Yunanistan'a gidip gelmiştim ondan sonra bu kadar uzun sürmedim 😀 13 Şubat 2021 - 20:53 Yanıtla Beğen 3 İptal
Vaybe bende yeşilyurtluyum ama istanbulda yaşıyorum. 😀
En son bu kadar KM'ye yakın sürdüğümde Yunanistan'a gidip gelmiştim ondan sonra bu kadar uzun sürmedim 😀