Peaky blinders halihazırda bulunan tüm sezonları izledim, son sezon pek hoşuma gitmedi ama genel olarak dizi güzeldi. 6.sezon final olabilirmiş
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 207 ziyaretçi, 74 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bir kanalda bunun nedeni anlatılmıştı. Şöyle ki:
Dizi asıl kanalında yayınlanıp bittikten sonra başka kanallara da satılabilmesi için belli bir bölüm sayısının altında olmaması gerekiyormuş. Onlarda bir sezon 3 ay olduğu için alacak kanal 12 haftaX5 gün= 60 bölüm ya da daha fazla olmazsa almıyormuş. Bu nedenle diziler sündürülüp uzatılıyormuş. Hatta Breaking Bad dizisi 5 sezonda bitirilince herkes çok şaşırmış.
Breaking Bad'in bence de bitmesi güzel oldu. Zirvede bitirdiler. 5. sezondan sonra diziler iyice baymaya başlıyor. Oyuncular bile bitsede gitsek modunda oynuyor.
@mkyb tam yerinde biten bir dizi breaking bad, sonrasını izleyici istedi diye noldu nolducular türedi diye sırf onlar için film çektiler foss çıktı. Hikaye bitti abi işte, sonrası fos tabi. 😀
Yürüyüş yaparken izlemeyi düşünüyorum.
1800'lerin teması çok hoşuma gider. Mimari, giyim kuşam, sherlock holmes. Şu aralar da büyük keyifle anno 1800 oynuyorum 😀