free whell mouse arıyorum logitech mx ler hariç öneriniz var mı?
Teknoseyir gündemi
#işbankası#ttmobil#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#naysSon bir saat içinde 298 ziyaretçi, 97 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
hangisi m serisi ofis modellerinin hepsi m
Free whell dediğiniz ortadaki tuşun böyle çılgınlar gibi dönmesiyse Logitech M560 da da var. Yaklaşık 3~4 sene olmuştur alalı. Sadece sol yan taraftaki 2 tuştan öndeki bozuldu. Tıklıyorum ama tepki vermiyordu. Desteğe yazdım. Hollanda'dan sıfırını yolladılar. Sıfır açtığım kutudakinde de aynı sorun vardı😀. Daha uğraşmadım ki mouse böyle zaten sorunsuz kullanılıyor. Elimde 2 tane yan tuşlarından biri bozulmuş mouse oldu. İkisini de hala sorunsuz kullanıyoruz.