Herkese iyi ve sağlıklı günler dilerim. Her zaman sahip olduğum havacılık tutkusunu FS 2020 ile tekrar canlandırmak istiyorum. Araştırmalarım sonucu giriş seviyesi olan logitech extreme 3d pro joystick'i almaya karar verdim ancak kafama takılan bir soru var. Bazı kullanıcı yorumlarında 5-6 ay kullanımdan sonra hassasiyet kaybı şekillendiği yönünde iddialar var. Bu durumla karşılaştınız mı? Çok fiyat farkı olmadan önerebileceğiniz başka bir alternatif var mı? Şimdiden herkese teşekkürler.

BeğenFavori PaylaşYorum yap