arkadaşlar sistemde 4gb ram var fakat 2.75gb kullanılabilir yazıyor.Düzeltmek için ne yapabilirim ?

arkadaşlar sistemde 4gb ram var fakat 2.75gb kullanılabilir yazıyor.Düzeltmek için ne yapabilirim ?

Son bir saat içinde 164 ziyaretçi, 89 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Kuvvetle muhtemel @angelfrantix arkadaşında dediği gibi bi biostan onboard açıkmı kapalımı bak bide ne kadar ram paylaşımı yapmış onada bak derim.
ekran kartı nvidia geforce 640gt
32 bit işletim sistemleri max 3 gb ram okuyup kullanabiliyor. Sanırım dahili ekran kartın bu 3 gb ram'in 250 mb işgal ediyor 2,75 kalıyor. Win 7 ve ya Win 8 64 bit geçersen 4 gb ram'in tamamını görür ve kullanabilirsin. Ama dahili ekran kartından dolayı yine 3,75 kalır.
Saygılarımla
arkadaşın işletim sistemi zaten 64 bit başka bişeyler var sanki
Gözlerde gitmiş yaşlandık sanırım :). Haklısın 64 bit normalde görmesi lazım