Haylou LS05 saatim geldi bugün. İlk izlenim güzel ama ekranda minicik ölü piksel var 😀
İade etsem mi bilemedim. Zamanla diğer pikseller özenip kendini öldürmeyecekse eğer sorun olmaz herhalde. Özellikle iadede garantide sorun çıkmasın diye 15-20 lira daha fazla verip amazondan almıştım.

"ben öldüm arkadaşlar siz devam edin" 😄
Amazon'dan aldıysan yaz adamlara bazen ürünü istemeden bile gönderiyorlar.
200 liralık şey de göndermezler ama hocam ya 😀 10-20 lira olsa tamam da
@agab Siz bir deneyin, değişim oluyorsa da tek piksel falan demeyip değiştirilmesini istemek mantıklı olur.
@definitive Mesaj attım şimdi bizde değişim yok iade alırız 30 gün içinde iade edebilirsiniz dedi. İyi valla 30 gün olması. Kullanırım sevmediysem iade ederim mesela ölü piksel olmasa bile.