Haylou LS05 saatim geldi bugün. İlk izlenim güzel ama ekranda minicik ölü piksel var 😀

İade etsem mi bilemedim. Zamanla diğer pikseller özenip kendini öldürmeyecekse eğer sorun olmaz herhalde. Özellikle iadede garantide sorun çıkmasın diye 15-20 lira daha fazla verip amazondan almıştım.

BeğenFavori PaylaşYorum yap