Başka firma olsa elli kere geldiydi. Niye bekliyor arkadaşş.. Hayır ürün de değil evrak.. 😠

Başka firma olsa elli kere geldiydi. Niye bekliyor arkadaşş.. Hayır ürün de değil evrak.. 😠

Son bir saat içinde 211 ziyaretçi, 82 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Duldulduldul #BilalGöregen
vallahi benim de o geldi aklıma 😀
DUL görünce aklıma bu video geliyor 🙂
Nasıl bir mantıkla çalıştıklarını bende anlamadım. Bazen hemen geliyor bazen günlerce bekliyor şubede. Alt rafa koyup unutuyorlar sanki.