4 - 8 kişilik takımiçi oto, motor, kızak, kayak ya da arazi yarışı arıyoruz. Ana Fikir : Arcade modda Yarış. Pislik yapıp eğleneceğiz. 10,- TL. ve altı Hesaplı veya bedava olması elzemdir...:=)))

4 - 8 kişilik takımiçi oto, motor, kızak, kayak ya da arazi yarışı arıyoruz. Ana Fikir : Arcade modda Yarış. Pislik yapıp eğleneceğiz. 10,- TL. ve altı Hesaplı veya bedava olması elzemdir...:=)))

Son bir saat içinde 172 ziyaretçi, 82 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
hocam bence blur biçilmiş kaftan
Flatout 2
Kesinlikle FlatOut 2. Ya da para varsa Wreckfest. Aralarında 60 lira falan fark oluyor indirimde bile 🙂
Team Sonic Racing güzel diyorlar.
FlatOut 2 online çalışmıyor diye biliyorum. Sadece LAN'dan çalışıyor.
Steam tartışmalarında çözümü var.