Şöyle bir şey kullanan var mı? Koltuğum iki senelik. Kendisinde sorun yok ama oturma yeri acıtıyor artık. Bütün gün üstünde olunca 🙂

https://urun.n11.com/bel-boyun-yastigi-oturma-simidi/beddo-bambu-serisi-ortopedik-minder-ortopedik-oturma-minderi-P240078954

beddo™ Bambu Serisi | Ortopedik Minder | Ortopedik Oturma Minderi Fiyatları...

beddo™ Bambu Serisi | Ortopedik Minder | Ortopedik Oturma Minderi en iyi özellikleri ve gerçek kullanıcı yorumları en ucuz fiyatlarla n11.com'da. Kampanyalı ve indirimli fiyatlarla satın al.
BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • KeLBoY @kelboy

    Ben bu arkadaştan 2 sene önce almıştım, 10 dakika kadar oturamadım üstüne.. Aslında çok işe yaradı, rahatsız sandığım koltuğumun ne kadar rahat olduğunu anlamış oldum, beni koltuk masrafından kurtardı.. Öyle attım bi köşede duruyo..

    • rafa @nadal

      Deme ya. Ne yapıcaz şimdi. Yeni koltuk mu 🙁

    • KeLBoY @kelboy

      @nadal Ben olsam koltuğum çok eski, artık bana oturma demiyorsa döşemeciye veririm, adamlar yepyeni yapıyorlar. Hem de yeni koltuk almaktan daha uygun olur..

    • sunbeam @sunbeam

      @kelboy hocam ben buna kuyruk sokumu ve basur ağrısı nedeniyle bakıyorum ama çok sert bir yapısı mı var? uzun süre oturunca ağrı yapar mı?
      siz sadece koltuğunuz rahatsız olduğundan mı bunu aldınız, ağrınız vs var mıydı?

    • KeLBoY @kelboy

      @sunbeam Hocam tabi bu olay anatomik bir şey, herkes için aynı deneyimler geçerli olmayabilir ama ben bunu aldım, her yerde denedim, mutfak sandalyesinde de oturdum, ne biliyim işte çalışma koltuğunda da vs, yapısı sert ve bi müddet sonra hiç ağrı olmayan o kuyruk sokumunu bile 10 dakika sonra ağrıtıyo inan.. Fırlatıp attım bi kenara, kedi bile gelip üzerine yatmıyor aeheah ben tavsiye etmem kesinlikle.. Ama isterseniz bi alıp deneyin, baktınız olmuyo iade gönderirim derseniz olabilir..