#freesync
Monitörde Freesync Preimium var. Kapalı iken de ekran kırılması, yırtılma vs olmuyor. Ani fps değişimlerinde hiç fark görmedim. Fps 50 iken de 180 iken de tüm oyunlarda. O dalgalanmayı hissettirmiyor kapalıyken daha rahat yani 🙂 FS iel açıkken ekran parlaklık titremesi oyuna girişte çıkarken oluyordu.
Son bir saat içinde 121 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bende de kapalı Freesync. 60Hz monitör kadar belirgin yırtılma ve takılma görmüyorum. Freesync açınca özellikle alt+tab yapıldığında çıkan parlaklık titremesi çok rahatsız edici.
@onay-kalkan parlaklık titremenin de net bi çözümü yok rahatsız edici aynen. 144hz monitör benim fps ne olursa olsun hiç dalgalama, yırtılma olmamasına şaşırıyorum.