#akış #TeknoYardım
Arkadaşlar #MSI gl638se laptopa bağlamak için #viewsonic xg2405 #Monitör aldım. Mini #Displayport’un monitörün display portuna #Kablo almam gerekiyor. Öneriniz nedir? Yardımcı olursanız sevinirim. Teşekkürler

#akış #TeknoYardım
Arkadaşlar #MSI gl638se laptopa bağlamak için #viewsonic xg2405 #Monitör aldım. Mini #Displayport’un monitörün display portuna #Kablo almam gerekiyor. Öneriniz nedir? Yardımcı olursanız sevinirim. Teşekkürler

Son bir saat içinde 125 ziyaretçi, 44 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Linkteki kablo iş görür, MG de kullanıyordu sanırım bu markanın kablosunu :
https://www.hepsiburada.com/paugge-v1-2-vesa-displayport-sertifikali-21-60-gbps-bandwith-5k-30hz-4k-60hz-2k-165hz-1080p-240hz-destekli-freesync-g-sync-thunderbolt-2-mini-displayport-kablo-ck01-p-HBV000008BVI8
@ardazeytin Ben de displayport kablosunu aldım, 1080p 144 Freesync için, çok daha fazlasını destekliyor ama bir kere alınca gelecekte de sıkıntı yaratmasın istedim. Ucuz kablolarla zamanında başım ağrıdı.
@baygece Abi bu monitörü masaya sabitlediğin ayağın linki var mı, memnun musun?
https://urun.n11.com/monitor-kolu-standlari/nb-f80-amortisorlu-monitor-20-24-27-30-kol-vesa-aski-aparat-P438793553 Hem fiyatı uygun diğer markalara göre hem de kullanışlı. Şimdilik gayet memnunum
@baygece @runforrest aynı satıcdan daha ucuza alabilirsiniz https://www.sahibinden.com/ilan/ikinci-el-ve-sifir-alisveris-bilgisayar-monitor-amortisotlu-monitor-tutucu-kol-nb-f80-17-27-destekli-vesa-867745263/detay
Yorum yazan arkadaşlara yardımlarından dolayı çok teşekkür ederim.