Modemde kırmızı ışık yanmasına rağmen internete girebiliyorum. Normalde kırmızı ışık yanınca girememem gerekmiyor mu? Bu bir sorun mudur?
Son bir saat içinde 69 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Modeme göre değişir. Kimi yeşil olur. Sarı olur.
Normalde yeşil yanması lazım.
Modeme sakın ha reset falan atmayın. Şu anda çalışıyorsa sıkıntı yoksa yani devam edin. Aynısı başıma geldi ve muhtemelen telekom'un bir çalışmasını baltaladım yeniden başlatarak, 1,5 günde ayağa zor kaldırdılar.
Sebebi de söylemiyor adiler.
belki sorun değildir, belki de sana göz kırpıyodur.
RGB Ledlerde benzer sıkıntılar olabilir bir süre sonra. Ayrıca sorun çıkartma riski yüksek. Port aktarımı falan yapıyor olabilirler. TT'nin verdiği modemlerden kullanıyorsanız şayet bu modemlerin bazılarında link sinyali belli bir seviyeye ulaştığında ışık kırmızı ya da turuncu bile yansa internete çıkabiliyor olmanız normal. Resetleme işleminden ziyade modeminizi yeniden falan başlatmayın sinyali tekrar yakalaması epey zamanınızı alabilir.
Bekle, zamanla düzelir, çalışıyorsa elleme diyorsunuz yani. Tamam ellemeyeyim şimdilik. Superonline kullanıyorum, power ışığı konuyu yazdığımdan beri kırmızı yanıyor ve hala interneti kullanabiliyorum.