Merhabalar, evde wifi extender kullanıyorum 3 adet. Modem aşağıda ben ise üst kattayım. 2 tanesi bu katta cihazların. Birinin bulunduğu prizin yanı mobilya dolu olduğu için biraz daha açıktaki bir prize taktım. Wifi hızı çok arttı ve bununla tatmin oldum. Ancak ikincisinin yerini de değiştirirsem ne olur diye deneme yaptım. Onu da yakınlardaki bir prize taktım. Ancak maalesef her ikisinin de ağı kayboldu. Galiba birbirilerinin sistemdeki sırasını falan bozdum. Yardımcı olur musunuz?
Son bir saat içinde 123 ziyaretçi, 40 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
en iyisi modemden yukarıya kablo çekip access point olarak kullanman olur.
Evet ileride yapmayı düşünüyorum. Ancak şuan için internetten işlerim halletmeme yetiyordu extender. Ancak bozuldu nedense ben ikinciyi de çıkarınca. Neyi düzeltmem lazım eski haline dönmesi için?
belki de ilki az da olsa sinyali ikinciden çekiyordu onu koparmış oldunuz tekrar kurulum yapabilirsiniz belki