Merhabalar, evde wifi extender kullanıyorum 3 adet. Modem aşağıda ben ise üst kattayım. 2 tanesi bu katta cihazların. Birinin bulunduğu prizin yanı mobilya dolu olduğu için biraz daha açıktaki bir prize taktım. Wifi hızı çok arttı ve bununla tatmin oldum. Ancak ikincisinin yerini de değiştirirsem ne olur diye deneme yaptım. Onu da yakınlardaki bir prize taktım. Ancak maalesef her ikisinin de ağı kayboldu. Galiba birbirilerinin sistemdeki sırasını falan bozdum. Yardımcı olur musunuz?

BeğenFavori PaylaşYorum yap