120 m2 3+1 bir evimiz var, hem vdsl'e geçeceğimiz için hem de çekim sorunu için modem değişikliği yapacağız (şuan tp-link 8960n)
Keenetic Omni dsl düşünüyorum. İşimizi görür mü sizce?
Ivır zıvır özelikleri pek önemli değil.

120 m2 3+1 bir evimiz var, hem vdsl'e geçeceğimiz için hem de çekim sorunu için modem değişikliği yapacağız (şuan tp-link 8960n)
Keenetic Omni dsl düşünüyorum. İşimizi görür mü sizce?
Ivır zıvır özelikleri pek önemli değil.

Son bir saat içinde 211 ziyaretçi, 81 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
35 mbps vdsl e geçeceğiz o yüzden çok hıza gerek yok, 30 versin ben kafiyim 🙂