#TeknoYardım #İnternet
Merhaba. Türksat Kablonet kullanıyorum. Evde 2 tane laptop var ikisiyle de internete bağlanıp bir sey indirmek istediğimde internet gidiyor. Sadece laptoptaki bağlantı kopmuyor, internet tamamen gidiyor. Kapatıp açınca bütün cihazlar tekrar bağlanıyor. Böyle bir durum yaşayan var mı? Sorun ne olabilir nasıl çözebilirim?
Modem kaynaklı olabilir,
Hiç düzgün çalışan kablonet modemi görmedim. Kablonet modemlerini sadece koaksiyel çevrimi yapması için kullanmak lazım. Diğer tüm özelliklerini kapatıp arkasına iyi bir router koyarak kullanmak daha doğru olacaktır.
Netmaster modemler pek stabil değil, özellikle wi-fi de. Öncelikle kablosuz kanal ayarları ile oynanabilir. Yine de sorun yaşanıyorsa, cihaz resetlenebilir.
Geçenlerde bendeki modem DNS'i kafasına göre çözüyordu,sıfırlanınca kendine geldi.