Bugün(Dün) yeni garanti belgesi yönetmeliği çıktı.
Artık garanti süresi en az 2 yıl olmak zorunda. 1 yıl yazsa dahi 2 yıl zorunlulukları var.
Tamirde geçen süre de 2 yılın üzerine ekleniyor. Örneğin 15 gün tamirde kaldıysa toplam garanti süreniz 15 gün daha uzuyor.
Ürün 2. defa arızalanırsa ürün bedeli iadesi veya yenisi ile değiştirilmesini talep edebiliyorsunuz.
Azami tamir süreleri ile ilgili bir yönetmelik daha var, hangi ürünün hangi azami sürede tamir edilebileceği ile ilgili. Merak eden resmi gazete'den ürün ürün süresini görebilir ama telefon ve bilgisayarlar için maksimum tamir süresi 20 iş günü. Bilginize . 🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap