Bugün(Dün) yeni garanti belgesi yönetmeliği çıktı.
Artık garanti süresi en az 2 yıl olmak zorunda. 1 yıl yazsa dahi 2 yıl zorunlulukları var.
Tamirde geçen süre de 2 yılın üzerine ekleniyor. Örneğin 15 gün tamirde kaldıysa toplam garanti süreniz 15 gün daha uzuyor.
Ürün 2. defa arızalanırsa ürün bedeli iadesi veya yenisi ile değiştirilmesini talep edebiliyorsunuz.
Azami tamir süreleri ile ilgili bir yönetmelik daha var, hangi ürünün hangi azami sürede tamir edilebileceği ile ilgili. Merak eden resmi gazete'den ürün ürün süresini görebilir ama telefon ve bilgisayarlar için maksimum tamir süresi 20 iş günü. Bilginize . 🙂
Son bir saat içinde 140 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
bugün bu yasa geçerli mi
resmi gazetede yayinlandigi gun artik gecerli oluyor. resmi gazetenin amaci budur.
Garanti süresi ile ilgili durum zaten şöyleydi: Sanayi ürünlerine garanti 2 yıl olmak zorunda, eğer üretici 2 yılı karşılamıyorsa distribütör veya ithalatçısı bu sreyi 2 yıla tamamlamak zorunda.