pos makinesi olan her esnafın (çoğu bilmese de) mail order yeni kart numaralarını posa girerek ödeme sistemi açık oluyor mu? Yoksa posu aldıktan sonra onu açmaları gerekiyor mu.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#SteamyazindirimleriSon bir saat içinde 205 ziyaretçi, 102 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bence default olarak açık gelmez o, bir sürü şey kapalı geliyor o da kapalıdır herhalde
Genelde mail order kapalı oluyor, açtırmak gerekiyor.
Mail order kapalıdır. Her sektöre mail order açılmaz
@fatihkinik yazmış ayrıca mail order için banka size bilgi girişi yapabilmeniz için link de veriyor.