Yeter artık ya. Daha geçen gün 479 liraya satılan Gigabyte B450M-S2H bugün en ucuz 527 lira. Satıcı aynı satıcı. Fiyatlar her gün kademeli olarak artıyor. Gerçekten bıktım artık, belki indirim olur 500 altına düşer de alırım diyorum yok. Bayramda 400 liraya sattı İtopya, o zaman almayan aklıma...

48 TL fark var, başka bir yerden tasarruf imkanı yok mu?
Tasarruf değil direkt alırım da, daha dün bu fiyatayken bugün bu fiyata, tekrar o fiyata satılırsa (indirime girerse yani) alacağım. İki günde 48 lira fark vermek mantıklı gelmiyor.
@emre64 tekrar indirim olması tabii muhtemel ama USD kurunun altı fokurdarken sabretmek zor.
Eskiden indirim beklerdim ben de ama artık ne alacaksam anında alıyorum fiyatlar sürekli artıyor
Bu cuma İncehesap'ta girerse alırım, girmezse nasip 😀
Her geçen gün değişiyor fiyatlar. Esasında pahalı ucuz demeden almak lazım ama illa ki indirime girer diyor insan 😀
Üç hafta önce anakart, işlemci, ram,ssd, m2ssd ve monitör ile sistemimi güncellendim. Dün tekrar baktım fiyatlarına 1.150 TL fark !!! Yazık...