Yeter artık ya. Daha geçen gün 479 liraya satılan Gigabyte B450M-S2H bugün en ucuz 527 lira. Satıcı aynı satıcı. Fiyatlar her gün kademeli olarak artıyor. Gerçekten bıktım artık, belki indirim olur 500 altına düşer de alırım diyorum yok. Bayramda 400 liraya sattı İtopya, o zaman almayan aklıma...

BeğenFavori PaylaşYorum yap