@umtk bana bir umut ol. 2bin 2.5bin arasına mağazadan alınacak, İnternetten değil telefon önerebilir misin? Yoksa telefon önerme yayınını mı beklemem gerek.
Teknoseyir gündemi
#BirazMizah#lego#İşeYararYayın#GameBoy#MacMiniM4#hayattaiyişeylerolmaz#TeknoYardım#projectfootbaldevlog#camlicatepesi#BirazMüzik#kuantumbilgisayarSon bir saat içinde 247 ziyaretçi, 84 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
O paraya alınabilir bir şeyler çıkacağını sanmıyorum özellikle fiziksel mağaza satışı birde
Piyasa o kadar mı kötü diyeceğim ama ben de bir göz attım haziran önerilerine 2bin dediğin 3bin olmuş.
Çok sağol redmi iyi gibi gözüküyor. Arkadaşlar bakacaklar.