Babamın Eski telefonum Sony Xperia x kullanmak için hat taktigimizda 3 tane Vodafone hattı(aynı zamanda alınmış) sebeke yok(yanlizca acil çağrılar yazıyor.) iken eskidende kullanılan Türktelekom hatta şebeke bağlantısı var. Sorun neden kaynaklanıyor olabilir.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 191 ziyaretçi, 97 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bende de x Compact var. kullanıyorum şu anda. Dün aynı sorunu yaşadım. Bir hattı görüyordu diğerini görmüyordu. hattı içine taktım bıraktım öyle. bugün açıldı. Siz de içine takın 1 gün bekletin, belki açılır.
Bunu birkaç kez denedim ama ağa baglanamadi gibi bı hata aldım
@quantum şebeke bulunamadı hatası veriyor arama yapmaya calisildiginda
@quantum ağları aratıp bağlanmaya calistigimda hizmet yok seçili ağ kullanılamıyor hatası veriyor
Babamda var aynı telefon. Vodafone hatta sorun yok.
Mobil İnternet kapalıysa açın düzelir.