Babamın Eski telefonum Sony Xperia x kullanmak için hat taktigimizda 3 tane Vodafone hattı(aynı zamanda alınmış) sebeke yok(yanlizca acil çağrılar yazıyor.) iken eskidende kullanılan Türktelekom hatta şebeke bağlantısı var. Sorun neden kaynaklanıyor olabilir.

BeğenFavori PaylaşYorum yap