Merhaba arkadaşlar yeni telefon aldım Xiaomi redmi 8 pro global versiyonu fakat şebeke bı türlü görmüyor bilen arkadaşlar yardımcı olurlarsa sevinirim.
Son bir saat içinde 162 ziyaretçi, 50 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Durum bu
Yok evdeki superboxa bağlı
evet imei atılmış burda sıkıntı yok
Geçmişte custom rom falan denediğim için ordan hatırlıyorum.
Bu operatör listesini telefon rom bilgilerinde girili olan telefon numarasından çekiyor.
Orda bir hata varsa eğer muhtemelen operatörin config dosyasını indiremiyor ve şekebeye bağlanamıyordur diye düşündüm.
Yani işin kopuş noktası rom ve imei atılma olayı muhtemelen. Aldığın yere bir sor bence.
teşekkürler yarın ilk işim bu olcak
Çin pazarından mı aldın ? Eski çalışan bi telin imeisini attır.
yok sahibinden izmirde olan TARHAN GSM den aldım
Her iki sim kart yuvasını da denediniz mi hocam ? @adsl456
teşekkürler arkadaşlar sorunu çözdüm bu global sürümlerde sadece 2.ci sim yuvası aktif edildiğinden 1.ci yuvada sim çalışmıyor yardımcı olan tüm arkadaşlara tekrardan teşekkürler