#TeknoYardım Merhaba Beyler bayanlar bir sorum var #Apple Macbokta İngilizce klavye taktığımda ek olarak mekanik Turkce Q Standarta '@' at işaretini nasıl yaparım ? yardımcı olabilcek varmı ?

BeğenFavori PaylaşYorum yap