#TeknoYardım Merhaba Beyler bayanlar bir sorum var #Apple Macbokta İngilizce klavye taktığımda ek olarak mekanik Turkce Q Standarta '@' at işaretini nasıl yaparım ? yardımcı olabilcek varmı ?
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#SteamyazindirimleriSon bir saat içinde 226 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
shift 2 abi
o zman ' bu cıkıyor
option q abi
ya ben macbook klavyesni kullanmak istemiyorum mekanik klavyedebunu nasıl yaparım derdindeyim ?
Option tuşu ile Q tuşuna basacaksın