Merhaba, elimde iPod Touch 1G mevcut, fakat ios3.1.2 yüklü ve ne youtube ne başka bir uygulama çalışıyor. Jailbreak denedim fakat DFU modda beyaz ekranda takılıyor redsn0w ile, ireb7 ile denedim 1600 hata kodu verdi. Biraz araştırdım itunes 10 ve ireb4 sürümü yükleyip deneyin diyor. Fayat ne itunes 10 yükleniyor (ipod servis hatası veriyor yüklenirken) nede internette ireb4 sürümü mevcut. Çözüm öneriniz var mıdır? Yoksa tozlu raflara atalım mı?
Son bir saat içinde 121 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.