#Monitör
Selamlar. 27-28" monitörde 4k çözünürlükte Windows ölçeklendirmeyi de %100 de koruyarak çalışan var mı aramızda? Yazılar okunaklı olur mu? Sanki herkes %150 de kullanıyor.
27" monitör için 1440p (2K) daha kullanışlı ama benzer fiyata Samsung LU28R550U IPS monitörü görünce aklım karıştı.
Avcı kuş değilseniz mümkün değil.
@ersoy @orcun @urzais @ardazeytin teşekkür ederim. 1440p (2K) üstü gereksiz net anlamış oldum.
@ardazeytin 23.4" 1080p kullanıyorum ama yan yana açık iki farklı yazılımı rahatça kullanmak istiyorum. Bu yüzden 27" 1440p bakacağım.
Windows ortamında 1440p vs 2160p karşılaştırması. Oh be oyun dışında bir karşılaştırma buldum:
https://youtu.be/0C2DnfPTcmE
Şu an 23.4 Philips VA panel monitör kullanıyorum. VA da siyah renk IPS e göre daha iyiymiş.
https://youtu.be/Mx0gdq9iHhk?t=176