#battlefield3 birlikte oynamak isteyen arkadaşlar varsa buranın altına origin ID lerini yazalım birbirimizi ekleyelim hatta platoon da kurabiliriz biryerde toplanabilmek için...
edit: TeknoSeyir isimli platoon kurulmuştur.
#battlefield3 birlikte oynamak isteyen arkadaşlar varsa buranın altına origin ID lerini yazalım birbirimizi ekleyelim hatta platoon da kurabiliriz biryerde toplanabilmek için...
edit: TeknoSeyir isimli platoon kurulmuştur.
Son bir saat içinde 218 ziyaretçi, 67 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Ekleyebilirsiniz yardımcı olurum her konuda alican93wow2
iea96 😀
TeknoSeyir adında bir platoon kurdum benden başka bir tane daha var karışmasın katılın arkadaşlar 🙂
Nası katılıyoruz ona hocam ben çok yabancıyım bf serisine 😀
Edit:Buldum 🙂
farkettim 🙂
abdullahazad
Inductory
Oyuna 35 lira bayıldım 2 gün sonra oyun ücretsiz oldu. Ne şans ama
kader 🙂
İyi bir duş alsan güzel olur kanımca :P,yada şu watch dogsu da al duşa sonra git :D.
Yaz beni ikinci yaz 🙂