Bu yazıda yazarın iddia/tahminine göre 2012 yılında Suriye tarafından Akdeniz'de düşürülen RF-4 Phantom uçağımız, aslında Suriye'deki hava savunma sistemini test etmek, işleyişi hakkında istihbarat toplamak için orada bulunuyormuş. Orası dediğim; Rusya'nın Suriye'deki Hmeymim Hava Üssü'nün de bulunduğu Lazkiye liman kenti. Resmi kaynaklar vurulma hadisesinden sonra uçağın radar testi için rutin uçuşta olduğunu bildirmiş, 2 askerimizi de kaybetmişiz. Hatta naaşlarımızı Titanic'i bulan kişi ve ekibi çıkarmış denizden. Uçak denize 1250 km/s hız ile çakılmış. Yazan kişi, hava savunma sisteminden (Pantsir S-1 olduğu söyleniyor) gelen füzeden kaçmak için yapılan manevradan dolayı o hızla çakıldığını tahmin ettiğini söylüyor.
Kısacası, Bahar Kakanı Harekâtı'ndaki SİHA başarısı, 2012'deki hadiseye de sebep olan hava kuvvetlerimizin istihbarat çalışmalarından kaynaklı demek istemiş. Bana çok mantıklı geldi. Varsa böyle bildiğiniz/okuduğunuz askeri casusluk, istihbarat görevleri falan paylaşırsanız çok sevinirim. Çok keyifli oluyor okuması.
Son bir saat içinde 144 ziyaretçi, 72 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

olan ölene oluyor bize de keyifle okuması düşüyor ,guzel fantezi
Öyle savaş yanlısı, aşırı militarist birisi falan değilim ama böyle bir ölüm de bir asker için en şerefli ölümdür. O asker orada öldü diye bugün birçok askerin hayatı kurtulduysa ölmesinde problem yok. Zaten o düşünceyle kabul ediyorlar o görevi. İhmalden ölmek farklı, görev icra ederken ölmek çok çok farlkı şey. Askerler kışlada otursun bütün gün o zaman. Güzel fantezi...
Cool story bro 👍
Cool comment bro 👍