Benzinin içinde etanol azalırsa oktan miktarı düşüyor,o zaman 95 oktan piyasa da bulunmaz hale gelebilir.
Daha vuruntulu ve yüksek tüketimlere sebep olabilir mi?
Son bir saat içinde 144 ziyaretçi, 72 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
motorun yapisina göre değişir, vuruntu olursa motora.zarari büyük
Etanol koyma zorunluluğu kalktı,bir çok firma hammadde fiyat artışı nedeniyle koymak istemeyebilir dolayısıyla bu sonuca yol açabilir,direkt söylemek doğru olmadı,gelebilir olarak revize ettim
Bu alkol sıkıntısı nedeniyle bu yola başvuruldu yoksa kaliteli istasyon ve firmalar koymak ister zira kalite bariz düşecektir
Benim bildiğim etanol mesafeyi uzatır .zor yanar bir miktar vuruntu yapar ama zararı olmaz , normal araçlar %35 e kadar etanolu sorunsuz yakabilir diye duymuştum ,gerisi için özel yakıt pompası ve borular lazım.turbolar icin bilemiyorum çok narinler .
Etanol koyma zorunluluğu kalktığı için tüm bu avantajlardan marum kalınacak
@orcun Maliyet düşürmek için mi sence?