Cep telefonlarının fotoğraf çekmek ile övündüğü bir dönem. Eskiden telefon alınır fotoğraf çekmesi ek özellik olurdu, şimdi fotoğraf makinesi alınıyor da konuşma kısmı ek özellik gibi. 😀
varya kapitalizm hat safhada ayın fotosunu ne yapayım hayır ayı çekiceksem alırım dslr çekerim telefonla çekmek nedir iyice moku çıktı bu işin alan olurum elbette olur aldıkça satarlar ve yaparlar.
🙂 🙂
https://www.youtube.com/watch?v=Rr8ljRgcJNM klibinide çekmişler. 🙂
Cep telefonlarının fotoğraf çekmek ile övündüğü bir dönem. Eskiden telefon alınır fotoğraf çekmesi ek özellik olurdu, şimdi fotoğraf makinesi alınıyor da konuşma kısmı ek özellik gibi. 😀
Ayı çekip ne yapacam anlamadım
Aya baktım seni gördüm, sana baktım ayı gördüm. 😀
varya kapitalizm hat safhada ayın fotosunu ne yapayım hayır ayı çekiceksem alırım dslr çekerim telefonla çekmek nedir iyice moku çıktı bu işin alan olurum elbette olur aldıkça satarlar ve yaparlar.
Umut Hocam. Türkiyede satılan telefonlarda Google yer alacak mı?
S20 özelinde yer alacak görünüyor.