Burda Deji kullanan vardı hatırlıyorum ne dersiniz arkadaşlar?
S*rvis kabul etmedi aleti, yurt dışı diye ellemeyiz dediler. Mecbur merdiven altına kaldık.
https://www.deji.com.tr/iphone-7-batarya-mucize-batarya-deji-2200

iphone 7 Batarya Mucize Batarya Deji (Min 2200mAh)

Orjinal bataryadan daha güçlü, iphone 7 Batarya Mucize Batarya Deji (Min 2200mAh) ile batarya deşarj sorununa uygun fiyatla çözüm.
BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • ilker @gilker

    valla ben kullanıyorum mi5 için ilk zamanlar çok iyidi ama orjinal bataryadan daha çabuk deforme oluyor. eski bataryan 2-3 sene idare ederken bundan beklendim 1-2 sene

  • Alperen KARAOĞLU @akaraoglu

    Mi4 te kullanıyorum. iPhone 6s kullanan aile bireyleri de kullanıyor. Kesinlikle çok iyi ve mAh fazla olduğundan cihaz daha uzun süre çalışabiliyor.

  • Omer @omer_

    S4 Mini için almıştım diğer arkadaşların dediği gibi ortalama 1 yıl sonra performansını kaybettiği izlenimini verdi.

  • Orcun @orcun

    Püf noktası sıfırdan ios kur yoksa pil kısa zamanda ya ölüyor ya da performansı düşüyor. 17 cihaza taktım hala ilk taktığım ip5 bile kullanılıyor. Her halde 3 seneyi geçmiştir. Taktırırken adama sor abi de ekran contası yenilenecek mi ? Ne contası derse hayırlı işler de piyuvvvv tüy.

  • Halid @abdhbal

    +1. Ama yine de ilk kapasitesi orijinal değerde oluyor, ne olduğu belli olmayan diğer çinlilerde o bile tutmuyor. 1-2 yıl içinde yenisini almak gerekebilir.

  • Samsa @samsa

    Teşekkürler arkadaşlar powerbankle idare etmeye karar verdim zaten 1 sene idare etse yeterli.
    @orcun hocam bi telefoncuya sordum sadece orijinal pil takıyoruz (kolpa) dejiye de 80 işçilik alırım dedi. Contadan da haberi yok, çıktım gittim. Düzgün servis bulacak zamanım yok idare edeceğiz artık 😀 alem kazıkçı dolu..