https://www.mediamarkt.com.tr/tr/product/_apple-%C4%B1phone-11-pro-max-64gb-ak%C4%B1ll%C4%B1-telefon-midnight-green-1204583.html alınır mı? Bu paraya değer mi? Alıp da kullanan var mı 🙂 (Şu an iphone 8 kullanıyorum)
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 207 ziyaretçi, 74 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Değmez.
Max değilde düz pro daha mantıklı bence
Sonuçta WP'den mesajlaşıp instagramdan paylaşım yapacaksın. Değiştirmek için ortada bir sebep görünmüyor. Kapitalizm'in çarkları arasında yerimi almak istiyorum diyorsan o başka. 😀
@komandonuz Benim kıytırık j7 prime'da olmayan şeyler bunlar. Sorun sizin telefonun eskimiş olması artık. iPhone 8 'den geçmenin bir anlamı yok demek istemiştim ama sizin tabiki yeni bir şeyler bakmanızın vakti gelmiş.
Paran çoksa al. Neden olmasın. Ama 8 de canavar gibi makine hala.