AMD FreeSync Teknolojisi için VESA adlı şirketle bağlantıya geçti.VESA şirketi Displayport 1.2a üzerinden Tazeleme Hızını dinamik yapacak ve bunun sayesinde masaüstü bilgisayarlarda da konsol seviyesinde akıcı bir deneyim sağlanacak.Nvidia'nın şimdi kara kara düşünme vakti geldi denilebilir.Ve bu sayede Murat GAMSIZ öngörüsü bir bakıma haklı çıktı.G-Sync nedir? " http://teknoseyir.com/nvidia-g-sync-ile-oyunlarda-takilma-ve-yirtilmalara-son " #FreeSync #G-Sync #AMD #Nvidia #VESA #Displayport
Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 46 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Rekabet işte tamda bu yüzden gerekli yoksa herkes G-Sync e mecbur kalacaktı. Nvidia'nın kolay elde edilen şeyleri zorlaştırmak gibi takıntıları var Sync örneğinin dışında 3D de buna örnek yok yeni monitör yok über donanımalr e işte yeni çocuk Oculus geldi ve 3B u sinama hissiyatıyla son kullanıcıya sundu hemde bunun dışında pek çok işlevle birlikte...