Merhaba, uzun yıllardır kullandığım MacBook Pro'ya dün itibariyle veda ettim ve Apple tarafındaki fiyatlardan dolayı Windows'a geçtim. Tabii durum böyle olunca 31.08.2018 tarihinde aldığım beyaz Magic Mouse 2 boşa çıkmış oldu. Alalı bir yıl oldu fakat doğru düzgün en fazla 6-7 ay kullandım, sonrasında zaten bilgisayarda çıkan sorunlardan bilgisayarı kullanamadım. Mediamarkt'tan 399 liraya almıştım. Buradan almak isteyen varsa bana https://www.salihkizilkaya.com/contact buradan ulaşabilir. Fiyatı falan konuşuruz, şu an aklımda herhangi bir fiyat yok. Ankara içi elden teslim edebilirim, Ankara dışına da ücretsiz kargoyla yollayabilirim anlaşmalı kargo var.
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 9 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Kullanıcı adını bilmediğim Murat isimli arkadaş satın aldı bilginiz olsun, yarın kendisine ürünü kargolayacağım.