Gençler #wow #classic oynayacak var mı? Benim gibi ihtiyarlara da açık guild önerilerinizi beklerim. 🙂 #wowclassic
Son bir saat içinde 218 ziyaretçi, 67 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
öyle iyi bir ekran kartı gerekmiyor sanıyordum bu oyun için ama siz daha iyi bilirsiniz
hiç oynamadım sayılır 😀 ben oynamayı düşünüyorum 🙂
bir ara w3 dota'nın da hd grafik versiyonu olacak diye söylentiler vardı o, bu mu bilmiyorum 😀
W3 olacak ama içinde dota olur mu bilemeyiz. Dotanın yapımcıları farklı çünkü 🙂