#TeknoSeyir 2.0'da geliştirilmesini istediğim ilk şey incelemelerin daha etkin ve verimli olması için gelişmiş bir editör.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 211 ziyaretçi, 81 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Katılıyorum, inceleme yazarken gerçekten yokluğunu hissediliyor...
Ayrıca 5 resim azmış, 10 olmalı.
Haklısınız 5 resim çoğu inceleme için yetmeyecektir. Bundan dolayı editörde başka sitelerden resim ekleme özelliğide getirilmeli. Buna ek olarak resimlerin yerini seçmemizde çok önemli. Örneğin bir ekran kartı incelerken oyunlardan SS'lar koyacağız. Ancak kullanıcı SS'a bakmak için sayfayının en altına inmesi gerekecek. Bu incelemeleri okunmaz hale getirir.
Aslında bu konuya değindiler kullanıcı incelemelerinin kısa ve öz olmasını istemişlerdi. Hani sevdim şu sebepten yada sevmedim şu sebepten ve puanım şu gibi ve bir ortalama puan çıksın istiyorlar . Ama bazı arkadaşlar şimdiden yardırmış ve haksız da sayılmazlar gerçi çok iyi yazılar var ama teknoseyir ekibi de haklı
başka birilerinin de aklına gelmiş olması sevindirici
Bunlar zamanla halledilecek şeyler. Fotoğrafı istediğimiz yere ekleyebileceğimiz şekilde olsa tabiki daha iyi olur.
Sanırım teknoseyir editörcesine bir inceleme istemiyor. Onlar daha çok basit kullanıcı deneyimi tarzında düşünmüşler. Detaylı inceleme için ayrıca bir alan yaparlarsa (blog gibi düzenlene bilecek) daha güzel olur.
Haklısınız şuanki sistem tam olarak sizin dediğiniz mantıkta çalışıyor ancak kullanıcılar detaylı inceleme yapıncada yetersiz kalıyor.