#Windows10
Bu gerzek windows 10'un (1903) "tam ekran modunda bildirimleriniz sessiz kalacak" bildirimini nasıl "sessize" alıcaz bilen var mı. Ulan bildirim sessizde kalıcak bildirimini her 10 dakkada bir ne diye bildiriyon bana be! Lanet olası federal!

Yamaya doyamadık zatii. 🙂
Hiç sorma çok büyük bir şey yapmışlar sinirler bozulsun diye bir de odaklanma hikayesi.