merhaba kolay gelsin öncelllikle arkadaslar ben ipone 6s plus kullanicisiyim garantim bitti
ben kendim cok daganik ve cok fazla unutkan birisi olarak yedek bir sarj aleti düsünüyorum
ama hangi marka daha iyi daha verimli bilmiyorum not appel stor tarzi seylerden düsünmüyorum
yan az da olsa cok fazla para vermek istemiyorum 100 tl üst limit diyelim 🙂 tavsiyeniz ne olur 🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap