merhaba kolay gelsin öncelllikle arkadaslar ben ipone 6s plus kullanicisiyim garantim bitti
ben kendim cok daganik ve cok fazla unutkan birisi olarak yedek bir sarj aleti düsünüyorum
ama hangi marka daha iyi daha verimli bilmiyorum not appel stor tarzi seylerden düsünmüyorum
yan az da olsa cok fazla para vermek istemiyorum 100 tl üst limit diyelim 🙂 tavsiyeniz ne olur 🙂
Son bir saat içinde 123 ziyaretçi, 40 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
2.el orjinal İpad apadtörü+MFİ lisanslı 2.1A’e dayanıklı uzun bir kablo 🙂