Dün gece Netflix'de Ultraman Serisini bitirdim, çok özlemişim anime seyretmeyi ya, bu japon erkekleri hep kızarak konuşuyor ya biraz komik oluyor ve kadınları da tam tersine çok narin hehehehehehee 😄
Güzel zaman geçirmek isteyenlere tavsiye ederim. Başka anime serilerini seyredip yine tavsiye etmeye çalışırım 😊

BeğenFavori PaylaşYorum yap