Şöyle bir kedim olsun isterdim.
https://twitter.com/AMAZlNGNATURE/status/1103318926182641664
Şöyle bir kedim olsun isterdim.
https://twitter.com/AMAZlNGNATURE/status/1103318926182641664
This made my day
— Nature is Amazing ☘️ (@AMAZlNGNATURE) March 6, 2019
🎥ig: thesey_cat pic.twitter.com/JcQhktsKre
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Küçüğü alsam hiç büyümese 😀
Siz kediyi aldın küçüğü ayrı güzel büyüyünce ayrı güzel oluyor.
şöyle bir kedim olsa demişsin 3 kedi var paylaştığın yerde. ben mi düşük zekalıyım sen mi ileri zekalısın ? hangisini kast ettin ?