Chris Avellone, Respawn'un #StarWars oyunu #JediTheFallenOrder ekibindeymiş. Bu oyunu beklemek için en büyük neden Chris Avellone olabilir. Şu an oyun endüstrisindeki en iyi birkaç tasarımcı ve yazar arasında olduğu için değil, daha önce KOTOR 2 ile hem Star Wars evrenine hem de gücün doğasına getirdiği benzersiz yaklaşımı için.
Bu arada bahsettiği diğer bomba, yeni Vampire Masquarade oyunu falan çıkarsa neler olur bilemiyorum.
#oyun

Respawndan kötü oyun çıkmadı, çıkacağını da zannetmiyorum. Sw sevmem ama bu oyuna mutlaka bakacağım.
13 Nisan'da, Star Wars "Kutlamasında" detayları ortaya çıkacakmış.
https://www.starwars.com/news/star-wars-jedi-fallen-order-leads-a-galaxy-of-games-coming-to-celebration-chicago
instagram adresiniz var mı Uğur Bey
Yok. Bu devirde çok akıl karı görünmediğinin farkındayım, ama aktif olarak sosyal medya kullanmıyorum.
@nuguryurtsever nasıl mesaj gönderebilirim size
@emreeryilmaz Facebook'ta ve Steam'de varım.
https://steamcommunity.com/id/feelingtheblanks/