Twitter'ın yeni görünümüne geçtiğimden beri bu sponsorlu sahte hesaplar artmaya başladı. Demek ki önceki görünümde Adblock engelliyormuş, görmüyordum. Şu sıralar her gün en az 2 tane şikayet ediyorum. Kapatıyorlar ama çare mi? Değil.
Parayı veren düdüğü çalıyor sanırım 🙂




Ya aşırı sıkıldım her twitter açtığımda görmekten, şikayet et et de bitmiyor ters zamanımdaysam girmiyorum artık twittera.
Bana göre Twitter bu konuda sınıfta kaldı. Gündemdeki saçma sapan hashtagler ve bu tür sahte hesaplar çok fazla olmaya başladı.
Bana da öyle uyarılar çok geliyor ama bir gün sonra tekrar görüyorum. Farklı bir çözüm üretmeleri gerek.