#TeknoYardım merhaba, aynı ağ üzerinde bulunan bilgisayarların ram ve işlemcilerini nasıl kullanırım? Ethernet ile birbirine bağlı hepsi.
Son bir saat içinde 69 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
3d render alıyorum, onların ram ve işlemcilerini de render alırken kullandığım bilgisayarın kullanmasını istiyorum
gücünden yararlanma sanırım.
https://knowledge.autodesk.com/support/3ds-max/troubleshooting/caas/sfdcarticles/sfdcarticles/Network-render-manager-software-for-3ds-Max-and-Maya.html
Google de network render şeklinde ara daha fazla bilgi bulursun
Teşekkür ederim