Son bir saat içinde 154 ziyaretçi, 20 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Offff, gelsin #TozluRaflar.....
100 bölüm çıkar herhalde buradan 🙂
Berlindeki teknoloji muzesi de cok guzeldi. Firsatin olursa gez derim.
Artık Helsinki'deyim ama geri gidersem not aldım teşekkürler 🙂
@titan ben 11 senedir Finlandiyadayim. 🙂 Hosgeldin.
@burak25 aaa, selamlar o zaman, hoşbuldum😊
@titan Otaniemi'ye yolun duserse buyur ofiste bir kahvemi ic.
@burak25 2 mayısa kadar düşerse memnuniyetle 🙂 yolun kivistö'ye düşerse de ben beklerim 🙂
@titan Atla trene Kannelmäki'de in. Benim ev orada. 🙂
Staj mi nedir?
@burak25 İş seyahati için Almanya'ya gitmiştim. Dayım 25 yıldır finlandiyada dedim onu ziyaret edeyim. 6'sından beri buradayım ben de. Haftaya solo bir Helsinki turu yapacağım trenle haber ederim valla uygunsan görüşürüz. 🙂
@titan Is saatlerinde ofisteyim. Persembe aksamlari guzel ortam oluyor merkezde Kamppi tarafinda. Helsinki Friends organizasyonu. Oraya takil derim.