Beyler Bu ne ayak bilen varmı acaba superonlıne fiber kullanıyorum 24 mgb 75 gb akk var 70tl ödüyorum tahaaütlü birde. Ama burada 100 mgb 250 gb kota 74.9 tl diyor üst pakete geç diyince birinde limitsiz diğerinde kota yazıyor ve bu sayfa 15 dakika sonra üst pakete geç kayboldu anlamadım arkadaş ne dümen çeviriyor bu ıss.? Ben niye 24 mgb 75 gb o kadar para ödeyim buna geçerdim bu paket değişikliği yoktu bügüne kadar şimdi geldi bir anda yok oldu. #Superonline #Fiber

Bir süre önce tarifelerini güncelleyip 24mbps üzerindeki hızlara kota koyarak satmaya başladı. 24mbps olan fiber tariflerinde ise akk seçenekleri var. Taahhütler bittiğinde bunlardan birisini seçmek zorunda kalacaksınız.
Fiber kullanıp adeta 24mgb bağımlı yapıyorlar zaten bir oyun indirince 50 gb alan doluyor ne anladım bu işten. Akn kalkacak diyorlar ocak ayında sanırım bu durumda olmayacak herhalde dediğinde göre.
Anlamadığım Üst pakete geç diyince bu ekrana bir daha gelemiyorum zaten 😀