#chrome
Şekil a'da görüldüğü üzre chrome arayüzü hayvan evladı gibi bişiy oldu. 😁 Bunu eski haline getirmenin bi yolu var mıdır acaba. Tiksindim yeminle. 😒

#chrome
Şekil a'da görüldüğü üzre chrome arayüzü hayvan evladı gibi bişiy oldu. 😁 Bunu eski haline getirmenin bi yolu var mıdır acaba. Tiksindim yeminle. 😒

Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bu ayar yemiyor artık.
hayvan evladı 😀 😀 😀
Valla nefis. Bu şekil ayar çekeyim firefox a kullanayım cıncık gibi. YEmişim chrome u. Teşekkürler.
Süper oldu valla. Tekrar sağol. 😃