Bu yaz üniversiteden mezun olup askerliği tecil ettiren var mı? Şubeye gitmeden, e-Devlet asal yoklamada soruyor, erteletmek istiyormusun diye. Şubeye gitmeden hallettiğini söyleyenler var. Nasıl oluyor bu iş tam olarak? Haziran'da mezun olmuştum ama diploma aslı felan gerekiyor diye bayram sonrasına kalmıştı benim. Galiba 2 ay süresi varmış. Ceza durumunu nerden öğrenebilirim? Hiçbir yerde güncel ve detaylı bilgi yok.

BeğenFavori PaylaşYorum yap