Huawei P20 ve P20 Pro Tanıtıldı [En İyi Kamera?]
Huawei P20 Pro

• 6.1inç 19:9 FHD+ Oled çentikli ekran
• Kirin 970 işlemci
• 6GB RAM / 128GB depolama
• 4000mah batarya / hızlı şarj / USB 3.1 type-c
• Wi-Fi 802.11ac, Bluetooth 4.2, Cat.18 modem
• IP67 suya toza dayanıklılık
• Stereo hoparlör / 990kbps kablosuz ses
• Android 8.1 Oreo tabanlı EMUI 8.1
• Cihaz ölçüleri 73.9x155x7.8mm, ağırlık 180g
• Avrupa fiyatı 6-128GB €899
Kamera Özellikleri
• 40MP RGB F1.8, 1/7", 1.55μm + 20MP Mono F1.6 + 8MP Tele F2.4 üçlü Leica arka kamera
• Lazer mesafe ve odaklama sensörü
• Renk sıcaklığı sensörü
• 3X optik, 5X hybrid kayıpsız zoom
• EIS + OIS + AIS görüntü sabitleme
• 720P 960fps ağır çekim video kaydı
• 102400 ISO hassasiyeti
• 24MP F2.0 Leica ön kamera
Huawei P20

• 5.8inç 19:9 FHD+ IPS çentikli ekran
• Kirin 970 işlemci
• 4GB RAM / 128GB depolama
• 12MP RGB F1.8 + 20MP F1.6 Mono çift arka / 24MP F2.0 Leica ön kamera
• 3400mah batarya / hızlı şarj / USB 3.1 type-c
• Wi-Fi 802.11ac, Bluetooth 4.2, Cat.18 modem
• IP53 suya toza dayanıklılık
• Stereo hoparlör / 990kbps kablosuz ses
• Android 8.1 Oreo tabanlı EMUI 8.1
• Cihaz ölçüleri 70.8x149.1x7.65mm, ağırlık 165g
• Avrupa fiyatı 4-128GB €649
Kaç ayda bir telefon çıkartıyor bu adamlar?
Huawei P serisi yılda bir güncelleniyor.
Güzel telefon olmuş, farklı renkler ile piyasaya girmesi elini güçlendirecektir. Ana kamera sisteminde RGB sensörün çözünürlüğünün artması çok iyi olmuş bide 960fps video desteği ile trendi yakalamış. P20 Pro modelinde 3. sensörün olmasıyla da bir başka kamera trendini yakalamışlar. Tasarım olarak çentik özellikle alt taraftaki boşluk sebebiyle beni biraz telefondan soğutuyor ama artık yeni telefonları hep böyle gördüğümüzden çentiğe alıştım gibi. Ben alt taraftada çentik olması taraftarıyım. Parmak izi sensörünüde kamera ve ahize gibi çentik içine gömüp, geri ve arka plan uygulama tuşlarını etrafa sanal yapsalardı daha iyi olurdu. Hemde simetrik görünürdü.
Cakma iPhone olduktan sonra, altindan olsa fark etmez.
Disi dokulmus gibi duruyor ekran 😂
@ameledervis Öyle deme. 1 adım ileriye taşırdı. 😀
@brnspawn
Bir de gidip Apple magazasi onunde reklam yapmislar...
Caldigi seyleri gostermeye gelen hirsiz gibi 😂🤣🙃
Çakma iphone diyen arkadaşlar o zaman ilk metal tasarımıda htc yaptı o zaman iphone de htc çakması. Kaldiki adamlar avrupada bir çok ülkede telefon satışında lider olmuş dxomark listesinde en yakın rakibine 10 puan fark yapmış .. Ayrıca çentik iphone nin tasarımı değil leagoo nun tasarımıdır...
İlk çentikli android leagoo... Çentikli ekran tasarımı ise essential e ait dir