OnePlus Icons kulaklığım sizlere ömür oldu. Max 200TL bütçeli yeni bir kulakiçi kulaklık bakıyorum. Mikrofon olmazsa olmaz. Xiaomi Pro HD denedim, mid ve tizleri oldukça başarılı buldum fakat basslar biraz zayıf geldi. Önerilerinizi bekliyorum. #KulaklıkTavsiyesi
Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Var mıdır tavsiyeniz? @orcun
b&o H3
Valla gönül isterdi ama bütçemi aşıyor
XB70 tam 200müş evet, aradığım kıstaslara en uygun bu gibi gözüküyor. Sennheiser konusunda dediğinize katılıyorum, bu fiyatlara çok iyi bir şey sunamıyor. Teşekkürler tavsiye için.