Türk Telekom gibi bir firmanın batması tek temennimdir artık. Resimdeki şikayetten sonra bu sabah internetimi tamamen keserek şikayetlerle yıldırım hızıyla ilgilendiklerini göstermişlerdir.Hat sahibi büyüğümü ikna ettikten sonra başka firmaya geçmek şart oldu. Herkese iyi pazarlar.
Edit:Şikayet gece 00.20 de yapılmış internet sabah 9 da kesilmiştir.
#KöküneKıranGirsinTurkTelekom #İnternet #akış #rezaletgibirezalet

Bu ülkede şikayetle hiçbir şeyi çözemezsin. Şikayet etme şükret gibi bir anlayış hakim oldu. Hem 15 sene öncesinde 1mbps bile yoktu 😀
Ben doğduğumda internette yoktu ülkde 😂
Eyvallah...İlk tercihim olacak inşAllah
Eğer hattan kaynaklı bir sorun varsa. Başka bir sağlayıcıya geçmeniz hiçbir şeyi çözmez. Benim tavsiyem bağlı bulunduğunuz santrale direk gidip mümkünse sorumlu bir kişiyle görüşmeniz. 50 yere şikayet etmekten daha iyi bir çözüm.